Termékek Menü
0

Rendelés menete

A termék kiválasztása
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

A rendelés elküldése

Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Tovább a pénztárhoz" gombra. Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni.
Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.
A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot valamint fizetési módot (OTP Simple bankkártyás fizetés, utánvét, banki átutalás, készpénz). Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.

Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik.

Visszaigazolás

Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámot.

Fizetési feltételek
Áruházunkban lehetőség van Barion bankkártyás fizetésre, OTP Simple bankkártyás fizetésre​,  banki átutalásra és  utánvéttel  történő fizetésre. Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének.

Banki utaláshoz szükséges adatok
Kedvezményezett neve: Spaits-Pobori Zsófia
Bank: OTP Bank
Bankszámlaszám: 11773425-04153588
Közlemény: Ön neve és megrendelés száma

A csomagok legtöbb esetben aznap, vagy másnap már feladásra kerülnek, így a rendeléstől számított 1-2 napon belül már kézhez is kapja csomagját!

Szállítási díjak (Magyarországra) minden fizetési mód esetében (OTP Simple bankkártyás fizetés, banki átutalás, utánvéttel történő fizetés esetében is). Bruttó HUF árak!

Szállítási módok 0 - 10.000 Ft 10.000 - 20.000 Ft 20.000 Ft felett
MPL futárszolgálat: 990 Ft 790 Ft INGYENES!
MPL Postán maradó szállítás: 790 Ft 590 Ft INGYENES!
MPL Posta Pont szállítás (MOL kút): 790 Ft 690 Ft INGYENES!
MPL Csomagautomata: 790 Ft 690 Ft INGYENES!
Pick Pack Pont szállítás: 890 Ft 690 Ft INGYENES!
Webox csomagterminál: 700 Ft 700 Ft INGYENES!
Árpád híd aluljáró átvevőpont (Relay üzlet): 500 Ft | 0 - 5.000 Ft között INGYENES! INGYENES!
Mammut Bevásárlóközpont átvevőpont (Playersroom Kids): 500 Ft | 0 - 5.000 Ft között INGYENES! INGYENES!

Szállítási módok és kiszállítási idő:

  • MPL futárszolgálat: Csomagját az MPL futárszolgálat munkatársai fogják kiszállítani Önnek munkanapokon.  Csomagfeladást követően 48 órán belül napon kerül kiszállításra
  • MPL Postán maradó szállítás: Válaszd a PostaPontok egyikét, és rendelj webshopból a több mint 2550 posta egyikébe!  Csomagfeladást követően 48 órán belül napon kerül kiszállításra
  • MPL Posta Pont szállítás (MOL kút): Válaszd a MOL PostaPontok egyikét, és rendelj webshopból a több mint 125 MOL kút egyikébe!  Csomagfeladást követően 48 órán belül napon kerül kiszállításra
  • MPL Csomagautomata: Válaszd a PostaPontok egyikét, és rendelj webshopból a több mint 47 Csomagautomata egyikébe!  Csomagfeladást követően 48 órán belül napon kerül kiszállításra
  • Ajánlott levél : Akkor válassza ezt a szállítási módot, ha a megrendelés súly nem haladja meg az 250 g-ot, illetve olyan terméket/termékeket vásárol, amik elférnek egy legfeljebb A/4-es méretű borítékban (VIXI kendők, mica porok/pigmentek, agyagok, illóolajok, stb.). Minden esetben légpárnás borítékban adjuk fel a csomagot! Kizárólag előre utalás/OTP Simple bankkártyás fizetés mobiltárca esetén választható ez a szállítási mód!  Feladástól számított 1 munkanapon belül kerül kézbesítésre
  • ÁtvevőpontokÁrpád hídnál található aluljáróban lévő Relay üzletben lehet átvenni a termékeket ileltve a Mammut bevásárlóközpontban található Dorko üzletben. Ezek az átvevőpontok nem saját üzletek, hanem megegyeznek a Pick Pack Pont átvételi helyeivel, ahol átvehetőek a csomagok 1-3 munkanapon belül (5000 Ft feletti vásárlás esetén ingyenesen átvehetőek a csomagok, 5000 Ft alatti vásárlás esetén pedig 500 Ft a szállítási költség).

A szállítástól elállás

Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

A termék visszaküldése
A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.

Elállás

A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelete szabályozása értelmében a fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Jelen tájékoztató hiányában jogosult a fogyasztó tizenkettő hónap elteltéig gyakorolni az elállási jogát. Az elállási jog gyakorlása esetén a fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, a vállalkozás azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.

Bizonyos esetekben azonban nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog.

Ilyen esetek az alábbiak:

  • Olyan termék esetén, melynek ára a vállalkozás által nem irányítható pénzpiai mozgások, ingadozásoktól függ.
  • Kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő által szabott igények alapján egyedi kérésének megfelelően került előállításra, gyorsan romló élelmiszerek esetén.
  • Hang, illetve kép, vagy szoftver esetén, ha a csomagolását felbontotta.

A vállalkozó a termék visszaérkezését követően a kormányrendelet értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 30 napon belül visszatéríti a termék vételárát a fogyasztó részére.

Elállás jog gyakorlásának menete

Amennyiben élni szeretne elállási jogával annak jelzését megteheti a megadott elérhetőségeink valamelyikén írásban, vagy telefonon. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel jelzését, így tudja igazolni a postára adás dátumát. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségéve juttassa vissza a cégünk címére. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik, a portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni! Igény szerint cégünkkel szerződésben álló futárszolgálatot értesíthetjük csomagfeladási szándékáról, annak díját a csomag feladásakor a futárnak kell megfizetni. Kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Vásárlót terheli!

A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt)

A termék visszaérkezését követő harminc napon belül a Házi Mókus Webáruház a Vásárló által megadott bankszámla számra visszatéríti a termék vételárát. (egyeztetés alapján postai úton történő visszajuttatás is lehetséges!)

Tulajdonjogi kikötés

A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!

Gyártók
Házhozszállítás

MPL futárszolgálat 20.000 Ft felett ingyenes!

PostaPont

20.000 Ft felett ingyenes!

Pick Pack Pont

20.000 Ft felett ingyenes!

Webox

20.000 Ft felett ingyenes!

Partnereink